Оқу тәрбиелік жұмыс » Аққент бастуыш мектебі
Жетісу облысы білім басқармасының
Панфилов ауданы бойынша білім бөлімінің
"Аққент бастуыш мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72774) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72774) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
01
сентябрь
2022

Оқу тәрбиелік жұмыс




ЖЕТІСУ ОБЛЫСЫ

ПАНФИЛОВ АУДАНЫ

« АҚКЕНТ БАСТАУЫШ МЕКТЕБІ »

МЕМЛЕКЕТТІК КОММУНАЛДЫҚ МЕКЕМЕСІ



 



2022-2023  ОҚУ  ЖЫЛЫНА       АРНАЛҒАН

 ОҚУ-ТӘРБИЕ  ЖҰМЫСЫНЫҢ

ЖОСПАРЫ

 
























                                                                                    БЕКІТЕМІН

Мектеп меңгерушісі                         А.Ж.Джунусбеков

                                                                                                                                          «_____» _____________2022 жыл






2022-2023 оқу жылына арналған оқу – тәрбие жұмысының

 жоспары

















I бөлім

    Кіріспе


 

 








                                                                                                    «____» _____________2020ж


















I бөлім. Кіріспе 

1.Мектептің 2021-2022 оқу жылында атқарылған жұмыстарына талдау

2.2022-2023 оқу жылына қойылған мақсат,міндеттер.

Ақкент бастауыш мектебінің   2021-2022 оқу жылында атқарылған жұмыстарына есеп

                    2021-2022 оқу жылында  Ақкент бастауыш мектебінің   жұмыстарын нақты жұмыстарға айналдыру идеясының құнды бағыттарымен қатар оқу тәрбие үрдісінде мұғалімдердің педагогикалық шеберлігінің деңгейін үзбей арттыру,  олардың зияткерлігі мен құзіреттілігін белгілі бір ғылымның саласында өскелең ұрпақты тәрбиелеу мақсатында, бірқатар міндеттерді негізге ала отырып жыл басында жұмыс жоспары құрылып сол жоспарға сәйкес жұмыстар атқарды. 

Оқушылар саны жыл басы жыл аяғы

 


     Мектебімізде екі тілде мектепалды даярлық тобы және  жинақталған 5 сынып комплектісі    топтастырылған. Жыл басын  Ақкент бастауыш мектебінде 40 оқушымен бастап,жыл соңын 40 оқушымен аяқтадық. Жыл  қорытынды бойынша  үздік 10 ,   екпінді 8 оқушы,білім сапасы 64,3%  үлгерім 100%

     Жалпы оқушылардың үлгерімі

Сыныптар бойынша        

 

ІV Оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыру.


           Мектептің жұмыс режимі 2 ауысымға жасалынып белгіленді. І ауысымда,қысқа мерзімді топ ,3а-4а, 2б-3б сыныптар 18 - оқушы ,ІІ ауысымда 1а, 2а, 1б, 4б сынып  12 оқушы және МАД тобы 10 оқушылар 5 сынып бөлмелеріне орналастырылды

 


Мектеп әкімшілігінің қызметтік міндеттері мен мұғалімдердің апталық жүктемелері,  кабинет меңгерушілері бекітілді ,2021-2022 оқу жылында жыл басынан ақылы   кабинет жұмыс жасады.  Оқу жылына арнап сабақ кестесі құрылды.Мұғалімдердің күнтізбелік жоспарлары тексеріліп бекітілді.

            Оқушыларды қоғамдық жұмыстарға тарту, тәрбиелеу,бос уақыттарын тиімді пайдалануды ұйымдастыру жұмыстары бойынша, ақысыз үйірмелер ұйымдастырылды.

Сонымен қатар пән  мұғалімдерінің жетекшілігімен 1-4 сынып оқушылары және мектепалды даярлық топ      қашықтықтан ұйымдастырылған пән олимпиадаларына қатыстырылып жүлделі орындарға ие болды  «Пони» -8 оқушы , «Ақбота»-6 оқушы « Адам және табиғат»-16 оқушы қатысты.Сонымен қатар мектебімізден 20 оқушы «Ой зерек» сайысынан 1-2-3 дәрежелі диплом иеленді.

 










V. Педагог мамандармен жұмыс

 Жоспарға сәйкес педагог мамандардың сандық,сапалық құрамы анықталды.


Мектепте 10 мұғалім жұмыс жасады. Оның 8-ы жоғары білімді, 2-і арнаулы орта   білімді. І санатты- 5, ІІ санатты 1 , санатсыз-3 . модератор мұғалім жұмыс жасады.



Мұғалімдердің біліктілігін арттыруы

Жылдан-жылға  педагогикалық   ұжым  мүшелерінің  шеберліктері   шыңдалып отыр дегенмен де, оларға   қойылып  отырған   талаптар да күшеюде соған орай мектеп мұғалімдері бүгінгі күнде жаңартылған білім беру жүйесі,деңгейлік,пән бойынша қысқартылған курстарда білімдерін үздіксіз жетілдіріп отырды  

Сонымен қатар жоспарға сәйкес мұғалімдерді педагогика саласындағы жаңалықтар мен таныстыру,Жаңартылған бағдарлама аясында жұмысты жандандыру мақсатында мектепішілік семинарлар шығармашылық топтың ұйымдастырылуымен өткізілді.    Мұғалімдердің кезекті еңбек демалыстарына шығу бойынша жұмыстар атқарылды.






















VІІ бөлім

Әдістемелік   жұмыс


Әдістемелік   тақырып:

«Мектеп мұғалімдерінің үздіксіз кәсіби дамуына жетекшілік ету арқылы оқыту мен оқу үдерісін дамыту»

Әдістемелік   жұмыстың  мақсаты:

 Педагогикалық   шеберлігін     жетілдірудегі жұмыс бағыттарын бекіту, мұғалімдердің  ғылыми- әдістемелік деңгейін, кәсіби біліктілігін, шеберлігін дамытуда тиісті  әдістемелік    көмек  беру.


  1. Әдістемелік  жұмыстың  негізгі        міндетті


  1. Әдістемелік        апталықтар  мен  күндерді        сапалы  әзірлеп , өткізу  және        олардың  мектеп  басшылары  мен        мұғалімдердің        педагогикалық        шеберлігін        жетілдірудегі  ролін  көтеру.
  2. Сабақтың        барлық  түрлерінің  жоғары        әдістемелік  деңгейде  өтуін        қамтамасыз ету.
  3. Жас        мұғалімдердің   кәсіптік  шеберлігін  көтеру         жұмыстарын  ұйымдастыру.
  4. Білім        беру  технологияларын  енгізу        арқылы  сабақтардың  сапасын        көтеру.
  5. Шығармашылықпен        жұмыс  істейтін  ұстаздардың  тәжірбиесін  жинақтау        және  тарату.
  6. Әдістемелік        жұмыстарды  ұйымдастыру  мен        олардың  есебін  жүргізу        құжаттарын реттілікте  ұстау.
  7. Оқулық , әдістемелік        және  дидактикалық  материалдар  әзірлеу.
  8. Оқушыларды         тәрбиелеудің, олардың        бойында  жоғары  көп        мәдениеттілік  қасиеттерді  қалыптастырудың  кешенді         бағдарламасының  жүзеге  асыру.


Негізгі жұмыс бағыттары

Іс-шаралар

  Жауаптылар

Орындалу мерзімі

қайда  қаралады?


VII-бөлім. 

Әдістемелік  - ұйымдастыру  жұмыстары























2021-2022 оқу  жылындағы  әдістемелік     қорытындысына   есеп      беру, жаңа  оқу  жылының     жұмыс  жоспарын  жасау

 Мектеп меңгерушісі

тамыз

ӘК

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 31 тамыздағы №444 бұйрығы

Мектеп меңгерушісі 

Қыркүйек 1 аптасы 

Күнтізбелік  жоспарлармен  бағдарламаларды  талқылау

ҚР. БҒМ  Бұйрығының №130 талдау

Мектеп меңгерушісі     

тамыз

БО

 Бірлестік жетекшілерін тағайындау

 Мектеп ұжымы

Тамыз 

   Жас мамандар туралы мәлімет жинау тәлімгерлер бекітуді   ұсыну

Мектеп меңгерушісі     

қыркүйек

Жас  мамандармен   жұмыс     жоспарын  бекіту

Мектеп меңгерушісі 

қыркүйек ӘК

Әдістемелік   он күндіктерін  өткізуін     ұйымдастыру


 Бірлестік жетекшісі

Жыл көлемінде

ӘК

Оқушылардың қорытынды бағалу нәтижесінде анықталған     білім сапасындағы олқылықтарды  жою ,түзету жұмыс жоспарлары

 Бірлестік жетекшісі

Жыл көлемінде

ӘК

1-4 сынып мұғалімдерінің өзара тәжірибе алмасу мақсатында кесте құру

Бірлестік жетекшісі

қараша

ӘК

Факультатив ,үйірме сабақтарының жүргізілу барысы

Бірлестік жетекшісі 

қараша

ӘК

Жас  және     жаңа  келген  мұғалімдермен  жұмыс

тәлімгер

желтоқсан ӘК

Бастауыш сынып бірлестігінің он күндігін ұйымдастыру

Бірлестік жетекшісі 

қаңтар

ӘК

Аттестациядан  өтетін     мұғалімдердің  сабағына , сыныптан  тыс  шараларына     қатысу

комиссия мүшелері 


наурыз

ӘК

Атестациялық  комиссия     отырыстары

комиссия     мүшелері 

наурыз

ӘК

Қорытынды атестаттау ережесімен таныстыру  

Мектеп меңгерушісі 

наурыз

ӘК

Аттестациялық  комиссия      мүшелерінің  есебі

комиссия     мүшелері 

сәуір

ӘК

 2022-2023 оқу жылындағы «Жазғы мектеп »ұйымдастыру

Мектеп меңгерушісі 

мамыр

ӘК

Барлық пәндер бойынша ТЖБ жүргізілудің қорытындысы

 Пән мұғалімдері

мамыр

ПК

Пән  мұғалімдерінің    қорытынды   есебі

пән  мұғалімдері

Мамыр ӘК







ІХ.Оқу тәрбие жұмысына мектепішілік бақылау.

2022-2023 оқу жылына арналған жұмыс жоспарына сәйкес жыл көлемінде мазмұнына қарай 

-Іс құжаттардың жүргізілуі 

-Тақырыптық

-Сыныптық

-Оқу бағдарламаларының оқытылуы мен орындалуы

-Еңбекті қорғау және техника қауіпсіздігі бойынша жұмыстар белгіленген мерзімдерде уақытылы  бақыланды. 

 Бақылау қорытындылары әдістемелік және педагогикалық кеңестерде қаралып ескертулер мен ұсыныстар мұғалімдерге таныстырылды.

Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша.

2022-2023 оқу жылында бастауыш сыныптардың сыныптадың жаңартылған білім беру мазмұнына көшуіне байланысты мектеп мұғалімдерінің 100% жаңартылған білім беру мазмұны бойынша білімдерін жетілдіріп келіп белгіленген сыныптарда білім берді. Дегенмен де әліде толықтыратын жақтарымыз аз емес Нақтырақ айтар болсақ мұғалім тарапынан оқушымен уақытылы сабақ барысында қалыптастырушы бағалауды жүйелі жүргізбеуі,ата-аналарға кері байланыстың сауатты берілмеуі,тоқсандық жиынтық бағалау кезінде байқалды.Жиынтық бағалау қорытындысы бойынша әр оқушыға нақты сараптама жасалмай,жалпылама жоғары деңгей көрсеткен оқушымен төмен көрсеткен оқушыны анықтаумен ғана шектеліп отырмыз.

 Жыл басында жоспарланған барлық сыныптар бойынша бөлім және тоқсандық жиынтық бағалаулар толығымен алынды.


2022-2023 оқу жылына қойылатын міндеттер

-Оқушылардың   білім сапасын арттыруға жоспарлы жұмыс жүргізу

-Күнделікті сабақ жоспарын құруда оқу мақсаты мен сабақ мақсатының айқын қойылуы

-Тәлімгерлік жұмысты нақты, жүйелі жүргізу

-Негізгі пәндер бойынша қабілетті және үлгерім төмен оқушылар мен жұмысты тұрақты,нәтижелі жүргізу.

-Мектепішілік бақылау қорытындысы бойынша анықталған кемшіліктерді түзету;

-Жаңартылған білім берубағдарламасы бойынша мұғалімдер іс-тәжірибе алмасу мақсатында өз ара сабаққа қатысуын жандандыру

-Қатаң есепте тұратын құжаттарды жүргізудегі мұғалімдердің жауапкершілігін арттыру

                           











2022-2023 оқу жылына арналған мектепішілік бақылау жоспары «Орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарының педагогтері жүргізу үшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардың нысандарын бекіту туралы» ҚР БҒМ-нің 2020 жылғы 6 сәуірдегі №130 бұйрығының 17-қосымшасы

Мектепішілік бақылау жоспары

Бақылау тақырыбы

Бақылау мақсаты

Бақылау объектісі

Бақылау субъектілері

Бақылау түрі

Бақылау нысаны

Бақылау әдістері

Жауаптылар

Орындау мерзімдері

Қорытындысы

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Баланың сапалы білім алу құқығын қамтамасыз ету үшін бақылау

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 31 тамыздағы №444 бұйрығы

  Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 31 тамыздағы №444 бұйрығы талаптарды орындау

Оқушылар
 
 

Мұғалім
 
 

күн сайын
 
 



 
 

Сынып жетекшілер
 
 

күн сайын
 
 


2022-2023 оқу жылына арналған әдістемелік нұсқау хатпен танысу, талдау  

Оқу – тәрбие жұмысының әдістемелік нұсқаулыққа сәйкес ұйымдастыру

Нұсқау хат

 Мұғалім

ағымдық


талдау

Бірлестік мұғалімдері

тамыз

Педагогикалық кеңес

 2022-2023 оқу жылына арналған мектеп жұмысының жылдық жоспарларын талқылау, бекіту

Мектептің жұмыс істеу тәртібін бекіту және жаңа оқу жылына дайындығы

 Жылдық жоспар

Мұғалімдер   

ағымдық


бекіту

Меңгеруші

Қыркүйек 

Бірлестік отырысы

 2022-2023 оқу жылының оқу – жұмыстық жоспарын талқылау, бекіту

Оқу жұмыс жоспары, тарификацияның бекітілуі

Оқу жұмыс жоспары, тарификацияның

Меңгеруші 

ағымдық


бекіту

Меңгеруші

Қыркүйек 

Бірлестік отырысы

Пән мұғалімдерінің, сынып  жетекшілерінің, ӘБ жоспарларын бекіту  

Пән мұғалімдеріне, класс жетекші-леріне әдістемелік жәрдем беру.

Мұғалім 

Меңгеруші

Бірлестік жетекшісі 

ағымдық


бекіту

Меңгеруші

Қыркүйек

Педагогикалық кеңес

2021-2022 оқу жылының қорытындысы

2022-2023 оқу жылына мақсат қою

 2021-2022 оқу жылының қорытындысы

Меңгеруші

ағымдық


 тақырыптық

 Меңгеруші

 Тамыз 

Педагогикалық кеңес

 ҚР БҒМ 2021 жылының 27 шілдедегі   «Орта білім беру ұйымдарында 2020 - 2021 оқу жылының басталуын, ұзақтығын және каникул кезеңдерін айқындау туралы» №368     бұйрығы

каникул кезеңдерін айқындау

каникул кезеңдері

 Пән мұғалімдері 

ағымдық


тақырыптық

 Меңгеруші

Қыркүйек

Бірлестік отырысы

Келесі кестеде 2019 жылдың 27 желтоқсанында қабылданған «Педагог мәртебесі туралы» Заңның негізінде бекітілген орта білім беру жүйесіне қатысты НҚА және жаңа оқу жылының қарсаңында бекітілген негізгі нормативтік құжаттар келтірілген

«Педагог мәртебесі туралы»

нормативтік құжаттар

 Мұғалім 

тәрбиеші 

Шолу


Ағымдық

Меңгеруші

Тамыз 

 Бірлестік отырысы

Жас және тәжірибесі аз педагогтердің жұмысын бақылау     

Жас және тәжірибесі аз мұғалімдерге әдістемелік көмек көрсету

 Жұмыс жоспары

 Жас мамандар 

Тақырыптық 


зерделеу

тәлімгерлер

мамыр

анықтама

 Мектеп құжаттамасының жүргізілуін бақылау 

1-4сынып журналдарының жүргізілу барысы

Нұсқаулықпен танысу
 
 

Сынып журналы
 
 

мұғалім
 
 

тексеру
 
 

Сынып журналы
 
 


 
 

Сынып жетекшілер
 
 

тосанына 1 рет
 
 

Анықтама

Сабаққа қатысу, бақылау және талдау

білім алушылардың эмоционалдық және психологиялық көңіл-күйін, оқыту әдістемесін, білім беру үдерісін ұйымдастыруды 

 Сыныпты бақылау

Оқушылар 

Тақыраптық 


Зерделеу 

Меңгеруші 

айына  кемінде 8 сағат меңгеруші үшін)  

Анықтама 

Қысқа мерзімді жоспарлар     

 Оқу мақсаттарын жетудегі мұғалімнің тиімді әдіс тәсілдерін таңдауы

    №130 бұйрығына    7-қосымша

 Пән мұғалімдері  

Шолу 


Құжаттарды зерделеу

Меңгеруші

қажет болған жағдайда


Күнтізбелік-тақырыптық жоспарларды тексеру

№130 бұйрығына     6-қосымша

Күнтізбелік-тақырыптық жоспарлар

Пән мұғалімдері  

Шолу


Құжаттарды зерделеу

Меңгеруші

Қыркүйек 


Сынып журналдарын тексеру

ӘДН 2022-2023 оқу жылы

Сынып журналдары

Сынып жетекшілер

шолу


Құжаттарды зерделеу

Меңгеруші

қажет болған жағдайда


БЖБ және ТЖБ-ның орындалуын тексеру

№130 бұйрығына       8-қосымша

БЖБ және ТЖБ-

Пән мұғалімдер

шолу


Құжаттарды зерделеу

Бірлестік жетекшісі

тоқсанына 1 рет

Анықтама 

«Қазақ тілі» пәні бойынша жазба жұмыстарының түрлері және көлемі


тіл туралы бастапқы білімді меңгерту және оны тілдік нормаларды сақтай отырып, оқу әрекеті мен күнделікті өмірде қолдану.

Жазба жұмысы

Пән мұғалімдері

Ағымдық 


Бақылау 

Бірлестік жетекшісі

тоқсанына 1 рет


Жаңартылған білім мазмұнының «Шетел тілі» оқу пәні бағдарламасындағы әрбір деңгей бойынша күтілетін нәтижелер

  тілдік дағдыларын дамытуға,олардың            өзіне деген қызығушылығы мен сенімділігін арттыру

«Шетел тілі» оқу пәні

Пән мұғалімі

Тақырыптық 


Зерделеу 

Бірлестік жетекшісі


Анықтама 

Оқу дағдыларының нормалары

Оқу қарқыны (жылдамдығы) оқу тәсіліне, түсінуіне және мәнерлілігіне тікелей байланысты

Әдебиеттік оқу

Пән мұғалімі

Тақырыптық 


Зерделеу 

Бірлестік жетекшісі


Анықтама 

білім алушылардың оқу жетістіктері 1-ден 10 балға дейін бағаланады (қалыптастырушы бағалау).

білім алушылардың оқу жетістіктері

(қалыптастырушы бағалау).

Пән мұғалімі

Тақырыптық 


Зерделеу 

Бірлестік жетекшісі



Бастауыш класс оқушыларының жазу каллиграфиясын тексеру.

Орфографиялық тәртіптің сақталуы , уақытылы тексерілуі

Жазба жұмысы

Сынып дәптерлері

Ағымдық 


Бақылау 

Бірлестік жетекшісі

Наурыз 

Анықтама 

Үлгерімі төмен білім алушылармен жұмыс жасау алгоритмі

Үлгерімі төмен білім алушылармен жұмыс жасау

қосымша сабақ 

Пән мұғалімі

Диктант срез 


Бақылау

Бірлестік жетекшісі

Тоқсан сайын


Білім алушылардың біліміндегі олқылықтарды жою жоспары 

Білім сапасын көтеру

қосымша сабақ 

Пән мұғалімі



Бақылау

Бірлестік жетекшісі

 Үнемі


Оқу-тәрбие процесінің ғылыми-әдістемелік қамтамасыз ету жағдайын бақылау

«Рухани жаңғыру» бағдарламасын жүзеге асыру  

Өлкетанулық жұмыстарды жетілдіру
 
 

тәрбие саласы

туған өлке

жоба
 
 


 
 

Сыныптық
 бақылау

меңгеруші    

Қазан
 
 


 
 

«Айналаға қара»   («Қала өмірі», «Ауыл өмірі»)

Әлеуметтік тарихи тәжірибе

саяхат

туған өлке

жоба
 
 


 
 

Сыныптық
 бақылау


 меңгеруші    

Қазан
 
 


«Туған жер» бағдарламасы

қазақстандық патриотизммін қалыптастыру

тәрбие саласы


 туған өлке

жоба
 
 


 
 

Сыныптық
 бақылау


 меңгеруші    

Қазан
 
 


«Жас қыран» (1-4 сыныптар), әскери-патриоттық клубтарын ұйымдастыру 

Білім алушылардың бойында патриотизм мен азаматтық жауапкершілікті қалыптастыру мен дамыту

тәрбие саласы

Оқушылар 

Жоба



меңгеруші    

Қараша 


 «Қазақстанның  ақындары мен жазушылары»

Рухани-танымдық құндылықтар жүйесін қалыптастыру кітап            оқу барысында жүзеге асады.

тәрбие саласы

Кітап 

жоба


Сыныптық
 бақылау

меңгеруші    

Ақпан 


«Оқуға құштар мектеп » жоба

Адамгершілік құндылықтарды қалыптастыру

Тәрбие саласы

Кітап 

жоба


20 минуттық оқу

Ш.Кауменова

Қыркүйек












«Құндылықтарға негізделген білім беру» бағдарламасы аясында мектептерде «Ата мектебі», «Әже мектебі», «Әке мектебі», «Ана мектебі», «Аға мектебі», «Жеңге мектебі»

мектептерді құрудың мақсаты бала тәрбиесіндегі отбасы ролін көтеру болып табылады.


тәрбие саласы

 Отбасы мүшелері

Жоба 


Сыныптық
 бақылау

меңгеруші    

Желтоқсан 


«Ерте жастан экологиялық мәдениет» жобасы

Экологиялық  мәдениетті қалыптастыру , қоршаған әлемге ұқыпты қару

тәрбие саласы

Оқушылар ұжымы




меңгеруші    

 Айына              1 рет


 Базалық және қосымша білім беруді қамтамасыз етуді бақылау 

Дарынды және нашар оқушылармен жұмыс жоспарын бекіту.  

Жоспардың жүргізілуі
 
 


 
 

Мұғалімдер


Зерделеу


Сынып жетекші

Тоқсан сайын


 
 

Оқушылардың сабаққа қатынасуы     

Оқымайтын оқушыларды болдырмау

Тәрбие саласы 

Оқушылар 


Әңгімелесу

Сыныптық  бақылау

Меңгеруші

Үнемі


Факультатив, үйірме, секциялар жұмыс барысы. Жоспардың орындалуы

Оқу бағдарламалары талаптарының оқылуы мен орындалуын бақылау

Факультатив, үйірме сабақтары

Сынып жетекшілер


Тақырыптық


Бірлестік жетекшісі

Мамыр

Анықтама

Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс 

Үлгерімі төмен оқушыны болдырмау


Мұғалімдер


Зерделеу


Сынып жетекші

Тоқсан сайын


Сыныптар бойынша күнделіктің жүргізілу жағдайы  

Баллдың қойылуы, сынып жетекшінің ата-анамен байланысы

Оқушы күнделіктері

Оқушылар


Зерделеу

Сыныптық  бақылау

Бірлестік жетекшісі

Қараша 


«Өмір қауіпсіздік негіздері»оқу кур-сының жүргізілуі.  

Ереженің сақталуы.

Жоспар

Сынып жетекшілер


Шолу

Техникалық қауіпсіздікті бақылау

Сынып жетекшілер

Жыл бойы


«Жолда жүру ережесі»

Жол ережесін сақтау

Жолда жүру ережелері

Сынып жетекшілер


Шолу 


Сынып жетекшілер

Жыл бойы


Оқушылардың жазғы демалысын ұйымдастыру

Әзірлік барысын анықтау

Мектеп  алаңы

Жауапты мамандар


Ағымдық

шолу

Жауапты мамандар

Мамыр 

Анықтама

Мектептегі тәрбие жұмысының жағдайын бақылау

Мектеп қызметкерлерін мектептің ішкі ережесімен таныстыру  

Еңбек тәртібінің, мұғалім этикасының сақталу
 
 

Заңның орындалуы
 
 

Мектеп қызметкерлері
 
 


Бақылау
 
 
 


 
 

Меңгеруші
 
 

Қыркүйек

Ұжым отырысы
 
 

Бастауыш сынып апталықтары  мен онкүндіктерді өткізуді бақылау

Өзара тәжірибе алмасу, мектеп ішінде іс тәжірибе бөлісу

іс-шара,  ашық сабақтар

Бірлестік мүшелері


Ағымдық

Сабақты бақылау 

Бірлестік жетекшісі

Қараша 

Анықтама

Оқу-тәрбие процесін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу сапасын бақылау

Мен 1 сыныпқа барамын

1-ші сынып оқушыларының бейімделмеуін анықтау 

оқушылар 


 
 


 
 


 
 

Әңгіме 

Абжанова А
 
 

қыркүйек
 
 
 

Анықтама
 
 

 1-сынып оқушылардың   ата-аналарына «Біз бірінші сыныпқа барамыз » жадынама тарату  

Мұғалім-оқушы, ата-ана арасындағы  ынтымақтастықты  анықтау 

Оқушы,мұғалім ,ата-ана

психолог



 жадынама

Абжанова А

қазан

Анықтама

Темперамент өзін –өзі бағалау деңгейін анықтауНевротизация деңгейін анықтау (Л.Вассермен) 

Темперамент анықтау

оқушылар

психолог



тест

Абжанова А

қазан

Анықтама

«Сіз балаңызды тани білесіз бе?»

«Сіз балаңызды тани білесіз бе?» анықтау

Ата-ана, оқушы

психолог



тест

Абжанова А

қараша

Анықтама


Педагогтардың кәсіби-тұлғалық ерекшеліктерін диагностикалау

«Педагогтардың әдістемелік мәдениетін өзіндік бағалауын зерттеу» әдістемесі (В.И.Зверев)

Мұғалімдер арасында

психолог

анықтау 


тест

Абжанова А

желтоқсан

Анықтама

Ақпараттық акция ,шағын дәрістер  «Қауіпсіз интернет»

Интернет қолдану мәдениетін білу

Ата-ана, оқушы

психолог

анықтау 



Абжанова А

желтоқсан

эссе

Мектепке жол акциясы

Рухани-адамгершілік тәрбиені қалыптастыруда 

Әлеуметтік саласы 

Іс-шара

тексеріс 


ағымдық 

әлеуметтік педагог

Тамыз 

І-аптасы

Анықтама

Психологтың жұмысының жүргізілуін тексеру

Оқушы ,ата-ана,педагогтар мен жүргізілген психологиялық жұмыстар

психологиялық сала 

педагог -       психолог

есеп 


ағымдық 

әлеуметтік педагог

мамыр 

Анықтама


 Әлеуметтік қорғалмаған отбасынан шыққан оқушылардың   мектепке дайындығын бақылау 

Әлеуметтік себептерге байланысты мектепке келмеген оқушыларды хабарлау  

психологиялық сала

педагог -психолог

тізім алу


ағымдық

әлеуметтік педагог

қыркүйек

Анықтама

Оқушылардың жеке іс қағазын жүргізуді бақылау

Оқушы құжаттарын талапқа сай, уақытылы толтыруын қамтамасызх ету

 мектеп құжаттары 

 оқушының жеке іс құжаттары 



 құжаттарды тексеру

 меңгеруші

қыркүйек

Анықтама

Бірінші сынып оқушыларының бейімделуін бақылау     

1-ші сынып оқушыларының бейімделмеуін ескерту

психологиялық сала

педагог -психолог



ағымдық

Илямова Р

қыркүйек
































   VІІІ.Тәрбие жұмысы


ХХІ ғасырдың жоғары сапалы және талап етілетін дағдыларына  ие «Жаңа адами капитал» тақырыбында 2019-2020 оқу жылындағы    тәрбие саласы   бойынша атқарылған  жылдық жұмысының қорытынды есебі, алдағы 2020-2021 оқу жылының мақсат міндеттері.


Тәрбиедегі мақсат - адам деген атты құр жала қылып жапсырмай, шын мағынасымен адам қылып шығару.
 
Мағжан Жұмабаев


               Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарды адам өмірі мен денсаулығын, тұлғаның еркін дамуының   басымдықтарын, патриотизм еңбексүйгіштік, адам құқықтары мен бостандығын құрметтеуге тәрбиелеуді көздейді. «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы аясында отбасылық тәрбие құндылықтары, сондай-ақ оқу және тәрбие процестерінің өзара кірігуі  негізінде білім беру процесінің  тәрбиелік әлеуетін арттыруға, оқыту мен  тәрбиенің кіріктірілуіне, тәрбие әдіснамасын, мазмұны мен құрылымын жаңартуға  бағдарланған.                                                       Туған жерін, халқын сүю және құрметтеу, отбасылық  құндылықтарды қастерлеу , үлкенді сыйлау,кең пейілділік, бауырмалдық,қонақжайлылық, толеранттық-қазақ халқының  ерекшелігі болып табылады. Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президенті Н.Ә.Назарбаевтың Қазақстан халқына  Жолдауында атап көрсетілгендей, егеменді даму жылдарында барша қазақстандықтарды   біріктіретін  және ел болашағының іргетасын қалаған   басты құндылықтар жасалды.  Біздің оқушыларымыз  патриот, білімді, дені сау, жауапты және жігерлі,инновациялық экономика жағдайында табысты қызмет ететін, қазақ, орыс және ағылшын тілдерін  еркін меңгерген, қазақ халқының жалпыадамзаттық құндылықтар   мен мәдениетті  бойына сіңірген, толерантты дүниежүзіне танымал болуы тиіс.                                                                                                                                               Қазақстан Тәуелсіздікке  қол жеткізген аз уақыт ішінде әлемдік қоғамдастыққа толық құқылы және беделді мүше болды, әлемдік экономикалық және мәдени кеңістікке белсенді түрде кіріге бастады.  Қазіргі   қазақстандық балаларда, жастар ортасында сапалы білім алу уәжінің өсуі, жаңа коммуникативтілік ,  технологяларды меңгеруге ұмтылысы, коммунакативтілік, мәдениетаралық  қарым-қатынастың  артуы, әлеуметтік  белсенділігін   жандандыру сияқты  жаңа позитивті трендтер пайда болды. Өз елінің тарихына, мәдениетіне және дәстүрлеріне, халқының мәдени мұрасына   қызығушылықтарының  артуы негізінде ұлттық өзіндік сананың   өсуі  байқалады. Жаңа қазақстандық патриотизм, азаматтық, ізгілікке бағдарланған дүниетаным қалыптасу процесі жүріп жатыр.     Мұғалімдердің  кәсіби қызметінде жастардың функционалдық сауаттылығы , көпмәдениеті тәрбие, үштілді білім беру, ақпараттық  технологияларды пайдалану  процесі артып отырғаны байқалады.

ТӘРБИЕ ЖҰМЫСЫНЫҢ БАСЫМ БАҒЫТТАРЫ: жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтар тұтас педагогикалық процестің өзегі бола отыра, тәрбие жұмысының  барлық бағыттары арқылы өтеді.

1.Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие.                         

 2.Рухани-адамгершілік тәрбие.                                                                                                

 3.Ұлттық тәрбие                                                                                                                    

 4.Отбасы тәрбиесі                                                                                              

  5.Еңбек,экономикалық және экологиялық тәрбие                                                      

 6.Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие                                                        

 7.Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі                                                                    

 8. Дене тәрбиесі салауатты өмір салты.                                                                             

Тәрбиенің мақсаттары мен тәрбие жұмысының міндеттері білім беру процесінде, сабактан тыс және бос уақытта іске асырылды.

ТӘРБИЕНІҢ МАҚСАТЫ МЕН МІНДЕТТЕРІ

Мақсаты:  Жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтар негізінде жан-жақты және  үйлсімді дамыған тұлға тәрбиелеу.                                                                                             Міндеттері:  Жаңа демократиялық қоғамда өмір сүруге қабілетті азамат және мәдениетін қалыптастыруға, балалар мен жастардың құқықтық санасыны ң өсуіне, оның балалар мен жастар ортасындағы қатыгездік пен зорлық-зомбылық  көріністеріне қарсы тұруға дайын болуына ықпал ету.                                                                                                           Тұлғаның рухани-адамгершілік және этикалық  принциптерін,оның қазақстандық қоғам өмірінің  нормалары және дәстүрлерімен келісілген моральдық қасиеттері мен мақсаттарын   қалыптастыруға ықпал ету. Тұлғаның жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға бағдарлануына , ана тілі мен қазақ халқының, Қазақстан Республикасында тұратын этностар мен этникалық топтардың  мәдениетін   құрметтеуіне ықпал ету.       Бала тұлғасын  қалыптастыруда ата-аналардың ағарту жұмысын, психиологиялық – педагогикалық құзыреттіліктерін күшейтуге, бала тәрбиесі үшін олардың жауапкершілігін арттыруға ықпал ету.                                                                                                                     Тұлғаның еңбек дағдыларын, экономикалық ойлауы мен кәсіби қалыптасуына және өзін-өзі жүзеге асыруына саналы қарым-қатынасын қалыптастыру, экологиялық мәдениетін дамыту.   2020-2021 оқу жылында 26 оқушымен бастап, IІ-жартыжылдықты 24 оқушымен аяқтадық.                                                                                                                                        Оқушылардын сабаққа қатысуы бойынша  мектепалды даярлық тобы және 1-4 сынып оқушылары сабаққа 100%қатысты. Ауырған оқушылар және отбасылық жағдайға байланысты  себептермен сабақ жіберген оқушыларды сынып жетекшілері дер кезінде анықтап отырды. Өрескел мектеп ережесін бұзған оқушылар болған жоқ, тіркелмеді.                           Адамға ең бірінші білім емес, рухани тәрбие берілуі керек. «Тәрбиесіз берілген білім-адамзаттың қас жауы, ол келешекке оның барлық өміріне апат әкеледі...»деп деп ғұлама Әл-Фараби айтып кеткен. Балаға білімнен бұрын тәрбие берілуі тиіс. Ұл тәрбиелей отырып жер иесін тәрбиелейміз, қыз тәрбиелей отырып ұлтты тәрбиелейміз.    Жоғарыда айтылған тәрбие бағыттары бойынша мектебімізде  іс-шаралар, тәрбие сағаттары,сыныптан тыс ашық сағаттары өтілді.   1-қыркүйек білім күніне орай жиын өткізілді. «Ата заң-мәңгілік елдің берік тұғыры» білім сабақтары 1-4 сыныптарда өткізілді. Ата-баба салтын,әдет-ғұрпын тілі мен дінін тарихын қастерлеу  мақсатында мектебімізде тілдер айлығы аяасында «Мемлекеттік тіл-менің тілім» атты онкүндік өткізілді. «Отбасы- бала тәрбиесін қалыптастырудағы-ең алғашқы бесік» тақырыбындағы  баяндама 1-4 сыныптардың ата-ана жиналысында оқыды. 1-қазан Қарттар мерекесіне байланысты  «Қарттарым - асыл қазынам»   атты тәрбие  сағаттары кең ауқымда өткізіліп,   қарттарымызға, ардагер ұстаздарға, жалғыз басты аналарға сынып жетекшілердің ұйымдастыруымен  оқушылардың қол ұшын созып, түрлі көмектер көрсете білді. «Ұстаз болу-жүректің батырлығы» тақырыбында ұстаздар мерекесі аталып өтті.   1-4 сыныптарда «Еңбек түбі-береке» тақырыбында сынып сағаттары өтілді. «А.Құнанбайұлының 175 жыл» Жақсы кітап жан азығы тәрбие сағаттарын өткізді.

 16-желтоқсан Тәуелсіздік күніне байланысты  Қ.Р Тәуелсіздік күніне 1-4 сыныптар арасында ашық тәрбие сағаттары өткізілді.Мектебімізде Тәуелсіздік күні     қарсаңында        «Жас Қыран» біріңғай балалар ұйымына оқушыларды қабылдау салтанатты жиыны болып өтті

Жалпы адамзаттың және ұлттық құндылықтарды адам өмірі мен денсаулығын тұлғаның еркін дамуының басмдылықтарын патриотизм,еңбексүйгіштілік,туған жерін,халқын сүюге,рухани-адамгершілікке тәрбиелеу. «Ата мектебі», «Ана мектебі» отбасы тәрбиесін қалыптастыру.


Психологиялық   қызмет 

Мақсаты: Психологтың атқарған жұмысына тоқталып, шолу жасап, атқарған жұмыстарына байланысты есеп беру.

Мектептегі психологиялық қызметтің негізгі  мақсаты: 

Білім берудегі психологиялық қызмет мәселелерінің зерттелуін, теориялық және әдіснамалық негіздемесін, психодиагностиалар жасау, қазіргі  мектептегі жаңартылған білім берудің нақты жағдайына сай психологиялық білімді қолдану түрлері мен әдістерін дамыту және психологиялық түзетулерді қамту.


Міндеттері:

            Оқушылардың мектепке бейімделуін түзету мақсатында және үлгермеушілікті болдырмаудың алдын алу. Балалардың мектептегі оқуға даярлығын анықтау.

            Оқушылардың дамуындағы «дағдарыс», «өтпелі», «қиын» кезеңдерге үлкен жауапкершілікпен қарап, бұл кезеңдерді арнайы бақылауға алу.

            Үлгерімі, тәртібі төмен және жоғары оқушылармен диагностикалық, коррекциялық жұмыстар.

            Кәсіптік бағдар беру дайындық жұмыстарын ұйымдастыру.

Мектеп әкімшілігі мен мұғалімдерге, ата-аналарға оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық мәселелері, өзара қарым-қатынас үлгілері, оқушылардың психикалық процесстерінің даму заңдылықтары туралы психологиялық кеңестер беру;


Психологиялық жұмыс әрекетінің негізгі бағыттары:

Психологиялық диагностика

Психологиялық профилактика

Күшті жағы

            2020– 2021 оқу жылында педагогикалық – психологиялық қызметте жоспар бойынша жұмыс жасалынды. Қыркүйек айында жалпы мектеп ата – аналарынан оқушылармен психологиялық жұмыс жүргізуге келісімшарт жасалынды. Оқушылармен қыркүйек, қазан,  айларында диагностикалап қараша, қаңтар айлары аралығында коррекциялық түзету – дамыту жұмыстары жүргізілді. Кеңес беру қызыметі жоспарлы және қажет етілген уақытта берілді. Ағартушылық жұмыс айлық жоспар негізінде жұмыстар жүргізілді. Жаңадан мектепке қабылданған оқушылардың     іс-құжаттарымен танысып, әлеуметтік-тұрмыс жағдайын, жартылай жетім, сәтсіз отбасыларынан шыққан балаларды анықтап, әр оқушыға жеке диагностикалық карта құрылды. Әр сыныпқа психологиялық карта жасалынды.

   Жыл басында оқушылармен сұхбат жүргізіліп, әр оқушыға жеке психологиялық  зерттеу картасы, оның ішінде отбасы жағдайы, темпераменті, мінез-құлқы, қандай кедергілер бар екенін анықтайтын сұрақтар қамтылды. Екінші зерттеу картасында танымдық процестерінің ,яғни, оқу қызметіндегі ынтасы, ойлау қабілетінің жылдамдығы, есте сақтау қабілеті, зейіні, мазасыздану деңгейлерінің көрсеткіштері көрсетілген.. «Дұрыс қарым – қатынас жасай білу» жаттығу сабақтары жүргізіліп, өз мүмкіндігін қалай дұрыс пайдалануға болатындығы туралы кеңестер берілді. 

 «Сенім жәшігі» бойынша әр күн сайын жәшік тексеріліп, сейсенбі, жұма күндері журналға тіркеліп отырды. Сенім телефондары жайында оқушы, ата – ана, педагогтарға үнемі түсінік жұмыстары жүргізіледі.

Ата-аналар жиналысында «Балаға ата – ананың ықпал ету құпиялары» тақырып аясында әңгіме жүргізіліп, кеңестер, жадынамалар   таратылды. 

.

Психологиялық түзету, дамыту

Психологиялық консультация

. Әлсіз жағы

1 – сынып оқушыларына   педконцилиумдар ұйымдастыру.

Оқушыларға арналған салауатты өмір салтын насихатайтын топтық кеңестердің санын артыру.

-Сабақтан тыс басқа әңгімелерге қызығып кетуі;

-Үй жұмысын орындауға еріну;

 -Таңертең тұрғанда қиналу;

    Педагогтар мен психологтар бастауыш сынып оқушыларының орта буынға көшуін дағдарыс кезеңі деп атайды. Әрине мұндай шешімге келуге толық негіз бар. 

Жаңартылған сыныптардағы бағалау тәсілдеріндегі  пән мұғалімдері мен оқушылар көзқарасына психологиялық қолдаудың  төмендігі.

Мүмкіндіктер 

1.Мектептегі психологиялық қызметтің перспективті жоспары бойынша  2020-2021-2022 оқу жылдарында   қазақ психологиялық қауымдастығымен бірлесе отырып республика көлемінде тәжірибе алмасып, тарату.

2.Оқушыларда  үлгермеушілікті болдырмаудың алдын алу. 

3.Психологиялық қызметтің қажеттілігіне орай қашықтықтан оқуға бағыталған курстан өтуге   аудандық, облыстық әдістемелік кабинеттпен тығыз байланыста болу,  курсқа сұраныс  беру.     

4.Мектеп әкімшілігі мен мұғалімдерге, ата-аналарға оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық мәселелері, өзара қарым-қатынас үлгілері, оқушылардың психикалық процесстерінің даму заңдылықтары туралы психологиялық кеңестер беру;

5.Дарынды, талантты оқушыларды анықтаудағы диагностикалық  жұмысты 2020-2021оқу жылының қыркүйек,қазан айларында пән мұғалімдерімен біріге жүргізу,жоспар  құру, ұсыныстар енгізу.Үйірме жұмыстарының жүргізілуіне психологиялық зерделеу жүргізу.

Қауіп-қатер  

1.Жаңартылған білім беру мазмұнын   түсінбеушілік  ата-аналар мен оқушы қиыншылықтарына психологиялық бағыттан әдістемелік көмек бере алмаушылыққа алып келуі (Ата-аналардың әртүрлі сайттарға шығуы)

2. Психологиялық стресстегі оқушылардың  жан-айқайын, жас мамандардың  мамандығына кірігуідегі проблемалары мен ата-аналармен  жұмыс байланысының төмендеуі,психологиялық қызметке сенімсіздікке алып келуі 

3.Жасөспірім оқушылардың интернетке тәуелділігі.

4.Ата-аналардың жұмыс бастылығына байланысты балалардың бос уақытының тиімсіз өтуі.

  1. Білім алушылармен,олардың ата-аналарымен (заңды өкілдерімен) жеке онлайн-кеңестер (консультациялар) өткізеді.

Осы бұйрықты негізге ала отырып ,  Қашықтықтан оқытуда кездескен кедергілер мен проблемаларды болдырмау үшін психологиялық кеңестер мен жаднамалар ұймдастырылды. Атап айтсақ:   Ата –аналарға: 

1. Ата-аналарға арналған бала тәрбиесіне қажетті 14 кеңес. . Бала тәрбиесіне байланысты жиі кездесетін кемшіліктер. (Бейнебаян) Ата-ана мен бала арасындағы қарым-қатынас. (Слайд) . «Отбасы және бала». (Слайд) Ата-аналарға арналған психологиялық кеңестер.

Мұғалімдерге: «Күйзелістен қалай арылуға болады?» Психологиялық денсаулықты сақтау бойынша мұғалімдерге арналған жадынамалар Бүгінгі көңіл-күйіңіз қандай? Ойын-жаттығу. «Жүйке жүйесіне түсетін күштен психологиялық арылу әдісі. Ойын-жаттығу.

Әлеуметтік - педагогикалық  қызмет

2012-2021  оқу жылының басынба әлеуметтік педагогтың жұмыс жоспары құрылып, бекітілді. Осы құрылған жоспар бойынша атқарылған жұмыстарға тоқталатын болсақ, ең алдымен мектеп бойынша сыныптардың тізімдері жасалынды.

Сынып жетекшілерінен сыныптардың әлеуметтік паспорты алынды. Сыныптар бойынша жетім, жартылай жетім, көп балалы және аз қамтылған оқушылардың тізімдері анықталып, мектеп директорымен бекітілді. 

 Жалпы мектеп бойынша – 40 оқушы. 

Оның ішінде:

  • Көп балалы отбасынан  -2 оқушы;
  • Аз қамтылған отбасынан – 2 оқушы;

Жұмыс жоспарына сәйкес тамыз, қыркүйек айларында «Мектепке жол» акциясы бойынша әлеуметтік мәртебеге ие оқушылар анықталып, көмек көрсетілді.

Мектеп бойынша «Мектепке жол» акциясы барысында төмендегі сынып оқушысына сынып  жетекші атынан әлеуметтік көмек көрсетілді. Олар:


Оқушылардың аты-жөні

Туған күні, айы, жылы

Сыныбы

Отбасы жағдайы

Көмек

 түрі

Демеуші

Суммасы 

1

Әділбек Әдемі 

16.12.2015 

2

орташа


мектеп формасы

 Имрамзиева


5000

2

Хамраев Абдуллам

09.07.2013

1

орташа

оқу құралдары

Рахымжанова

5000

3

Абдуллаев Яқупжан

14.01.2012

4

орташа

мектеп формасы


Салайдинова

5000










Негізгі жұмыс бағыттары

Іс-шаралар

Жауаптылар


Жаңа қазақстандық патриотизм мен азаматты тәрбиелеу,құқықтық тәрбие

2

3

4

Жалпыға бірдей білім беру

«Адамға қуаныш сыйла»

сынып жетекшілері

Қыркүйек

«Қош келдің, әліппе!» «Тәуелсіздік жетістіктері» 

Сынып жетекшілер

Қыркүйек

Жолда жүргенде сақ бол!

Сынып жетекшілер

Қыркүйек

Тілдер күні.Мұқағали Мақатаев туылғанына-90 жыл

Пән мұғалімдері

Қыркүйек

«Бала құқығы туралы»

сынып жетекшілер

Қыркүйек

«Ел ертеңін ойлаған-Елбасы»

Имрамзиева. М

Желтоқсан

16-желтоқсан «Қазақстан тәуелсіздігіне-30жыл»

Сынып жетекшілер

Желтоқсан

7-мамыр «Отан қорғаушылар күн» 

Сынып жетекшілер

Мамыр

9-мамыр «Бақыт гүлін терген күн» 

Сынып жетекшілер

Мамыр

Рухани –адамгершілік тәрбие

А.Байтурсынұлы туылғанына-150 жыл  «Жақсы кітап жан азығы»

Сынып жетекшілер

Қыркүйек

«Қайырымдылық жасампаз күш»

Илямова Р

Қыркүйек

«Кітап оқу сәні» Ы.Алтынсаринның туылғанына-180жыл

 Сынып жетекшілер 

Қазан

«Кітап бәйгесі»Ж.Жабаев туылғаннына-175жыл

Кауменова Ш

Ақпан

«Қарттарым-қазынам»   суреттер сөйлейді

Сасыкова Х

Қазан

«Ұстаз-мектептің жүрегі»

Рахымжанова М

Қазан

«Бәрі де,ана,өзіңнен басталады»

Велимжанова З

Наурыз

Қазақтың әйгілі күйші –композиторы,Қазақстанның халық әртісі Дина Нұрпейісованың туғанына -160 жыл 

Сынып жетекшілер 

Наурыз

Этнограф,өнертанушы ,әдебиетші,журналист,қоғам қайраткері Ақселеу Сейдімбектің туғанына-80 жыл

Сынып жетекшілер

Сәуір

Ұлттық тәрбие 

«Киелі сандар»

Құрманбай Ү

Қазан

«Нұр себеле,ұлыстың ұлы күні»

Имрамзиева М

Наурыз

«Ұлттық ойындар ой сергітер»

Салайдинова З

Қараша

«Дәстүр мен ғұрып»

Сынып жетекшілер


Отбасылық тәрбие

«Мектептегі бір күн»

Смагулова М

Әр тоқсан сайын

«Отбасылық қарым-қатынас аймағын зерттеу»

Илямова Р

Қыркүйек

«Отбасы- бақыт аясы»

Кауменова Ш

Сәуір

«Анамның бір күні»

Рахымжанова М

Қараша

«Ана мектебі»

Велимжанова З

Қыркүйек

«Мамандықтың бәрі жақсы»

Құрманбай Ү

Наурыз

«Ата-анамның жұмысындағы бір күн»

Имрамзиева М

Ақпан

«Менің Эко-мектебім» қоқыссыз әлем

Сынып жетекшілер

Қазан

Интеллектуалды тәрбие,ақпараттық мәдениетті тәрбиелеу

«Бастауыш сыныптарға арналған қашықтықтан интеллектуалды ойындар»

Сынып жетекшілер

Уақытында

Жарнама жасау өнері

Хайруллаева Р

Қыркүйек

 «Ынтымақтығы жарасқан ел»

Салайдинова З

Қараша

Көпмәдениеттік және көркем-эстетикалық тәрбие

«Түсініспеушілік неге әкеп соғады?»

Имрамзиева М

Қаңтар

«Интернетсіз бір күн»

Сасыкова Х

Қараша

«Балалар мен театр» ағартушылық жобасы қуыршақтар театры 

Сынып жетекшілер

Желтоқсан

«Вирус жүқпалы-індет»алдын-алу шаралар

Сынып жетекшілер

Қыркүйек

Дене тәрбиесі,салауатты өмір салты

«Дені сау ұрпақ-ұлт болашағы»

Велимжанова З

Қараша

Семей ядролық полигонының жабылуына -30 жыл

Сынып жетекшілері

Қаңтар

«Күн тәртібі не үшін қажет?»

Баратова Р    

Қараша

Спорт денсаулық кепілі

Баратова Р    

Сәуір 




























II бөлім

Мектеп жасындағы балаларды

Жалпыға бірдей міндетті оқумен қамту




 

 Психологиялық  қызмет 













                                                                                                                          


















Негізгі жұмыс бағыттары

Іс-шаралар

Жауаптылар

Орындалу мерзімі


Қайда қаралады?



ІІ бөлім.

Мектеп жасындағы балаларды жалпыға бірдей міндетті оқумен қамту






Жалпыға бірдей міндетті білім беру айлығының іс-шара жоспарын бекіту

мектеп меңгерушісі

тамыз   Бірлестік отырысы


«Мектепке жол»  акциясы  айлығын     ұйымдастыру

психолог

тамыз  Анықтама 


1-сынып оқушыларының мектепке дайындығын анықтау

Құрманбай Ү

Салайдинова З

тамыз  анықтама


Сынып бөлмелерінің жаңа оқу жылына  дайындау

әкімшілік

тамыз   Анықтама


Сынып кешендерін топтастыру

мектеп меңгерушісі

тамыз 


Оқушылардың оқулықпен қамтылуы туралы есеп жүргізу

мектеп меңгерушісі

тамыз 


Әлеуметтік жағдайы төмен отбасынан шыққан балалар жағдайына педагогика-психологиялық зерттеу жүргізу

мектеп психологы     сынып жетекшілер

тамыз /4 апта / зерттеу актісын даярлау


«Мейірімділік жүректен» акциясын ұйымдастыру

әлеуметтік педагог А. Абжанова  

жыл көлемінде 


1 қыркүйек Білім күніне арналған  мерекесін   өткізу сынып сағаттары 


Сынып жетекшілер

01.09.2022ж.  




















III бөлім


Мемлекеттік жалпыға бірдей білім беру 

стандартының орындалуы



 







































Негізгі жұмыс бағыттары

Іс-шаралар

жауаптылар

орындалу мерзімі 

IIIбөлім

Мемлекттік жалпыға бірдей білім беру стандартының орындалуы


1. 2022-2023 оқу жылында жалпы білім беретін мектептерде білім негіздерін оқытуды ұйымдастыру туралы ҚР Білім  және ғылым министрлігінің нұсқау хатына сәйкес оқу жылына оқу жоспары мен тақырыптық күнтізбелік жоспарларды жасауды ұйымдастыру

2.Мемлекеттік құжаттардың дұрыс жүргізілуі бойынша нұсқау беру

  бірл мүшелері

Тамыз ІVапта

 1. Факультатив,үйірме   вариативті оқу жоспарларының білім стандартына сай  болуын қамтамасыз ету.құжаттарын реттеу

Сынып жетекшілер

қыркүйек 

Тоқсандық қорытынды нәтижесі негізінде білім сапасында төмен көрсеткіш көрсеткен сыныптармен жұмыстарды ұйымдастыру

бірлестік жетекшісі

Тоқсан соңында

Дарынды және ерекше қабілетті оқушыларды анықтау жолдары және олармен жүргізілетін жұмыс жоспарларын құру

Пән мұғалімдері

Қазан 

Оқушылардың білімін саралау

Бірлестік мүшелері

Үнемі

Жаңартылған білім беру мазмұны  бойынша мұғалімдердің өзара тәжірибе алмасуын ұйымдастыру

Пән мұғалімдері


үнемі

Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты бойынша    1-4 сыныптарда ата-аналар жиналысын өткізу

Сынып жетекшілер 

қыркүйек

2022-2023 оқу жылындағы даталы күндерді өткізу

Пән мұғалімдері

 Уақытында 

1)Жолда жүру ережесінің орындалу барысы 1-4 сыныптар

2) Бөлім және тоқсандық бағалаулардың орындалу барысы

Бірлестік жетекшісі

Үнемі


Жас мамандармен жұмыстың жүргізілуі есеп

Тәлімгер

Желтоқсан 

Мектеп жасына дейінгі балаларға ұйымдастырылған білім беру салаларының жетістіктері

МАД тәрбиешісі


Тоқсанына 1 рет

Үй жағдайында үйде оқитын білім алушылармен жүргізілетін оқу процесінің жүргізілуі

Пән мұғалімдері


Тоқсанына 1 рет

Таңдау жүргізілуін бақылау

 Меңгеруші


Тоқсанына 1рет

Білім алушылардың жетістіктерін анықтайтын критериалды бағалау бойынша құжаттардың жүргізілуі

Пән мұғалімдері


үнемі

2021-2022 оқу жылындағы білім сапасындағы олқылықтарды жою    

Сынып жетекшілер

үнемі

Мұғалімдердің жұмысына қорытынды талдау жасау

Мектеп әкімшілігі


мамыр

маусым








IV-бөлім

Оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыру




 

 





















 
 

негізгі жұмыс бағыттары


іс-шаралар


жауаптылар

               қаралуы 

          орындалу мерзімі 

ІVбөлім.

Оқу – тәрбие үрдісін ұйымдастыру.

2022-2023 оқу жылына арналған оқу –тәрбие жоспарын құру, бекіту.

 меңгеруші 

тамыз 26.08.22ж ПК

Пән мұғалімдерінің апталық сағат жүктемелерін бөлу.

 меңгеруші

тамыз 26.08.22ж ПК

2022-2023 оқу жылына жалпы білім беретін мектепте оқыту әдістемесі туралы нұсқау хатпен таныстыру.

 меңгеруші

тамыз 26.08.22ж

ПК


Оқушыларды оқулықмен қамтамасыз ету.

 сынып жетекші

тамыз 


Пән мұғалімдерінің ,  таңдау пәндерінің күнтізбелік жоспарларын бекіту.

 меңгеруші

қыркүйек  

Жоспар бекіту

І-жарты жылдыққа арналған сабақ,  таңдау пәндерінің , кестелерін жасау,бекітуге ұсыну.

 меңгеруші


қыркүйек 

Жоспар бекіту

Пән мұғалімдерінің күнтізбелік,сынып жетешілердің тәрбие жоспарларын бекіту

 меңгеруші

қыркүйек

Жоспар бекіту

Сабақ кестесін, тоқсандық жиынтық бағалау кестесін   құру,бекітуге ұсыну.

 меңгеруші

қыркүйек 

кесте құру,бекіту

1-4сыныптардың мектепке,орта және жоғарға сатыларға бейімделуін бақылау

Педагог психолог

белгіленген мерзімде         

Мектеп       әлеуметтік педагогтың жұмыс жоспарын бекіту.

меңгеруші

қыркүйек  жоспар бекіту

Тоқсандық жиынтық бағалау кестесін   құру, бекітуге ұсыну..

 бірлестік жетекшісі

қаңтар     Кесте құру,бекіту

IІ жарты жылдыққа арналған сабақ  кестелерін жасау,бекітуге ұсыну

 меңгеруші

наурыз 

Сабақ кестесін құру,бекіту












V бөлім

ПЕДАГОГ МАМАНДАРМЕН

ЖҰМЫС ЖҮЙЕСІ




 

 






















V бөлім. Педагог мамандармен жұмыс

Негізгі жұмыс бағыттары

Іс-шаралар

Жауаптылар

Орындалу

 мерзімі 

V-бөлім.

Педагог мамандармен жұмыс.






 Педагогикалық қызметкерлердің сандық, сапалық құрамын анықтау

 Меңгеруші

Тамыз 4апта

Оқу бағдарламасының түсінік хаттарымен, әдістемелік нұсқаулықпен, бұйрықтармен таныстыру

Бірлестік жетекші 

Тамыз 4апта 

Мұғалімдерге әдістемелік көмек көрсету, мұғалімдердің біліктілігін жетілдіруді ұйымдастыру

 Бірлестік жетекші

үнемі

Диагностикалық карта арқылы мұғалімдер сұранысын анықтау

Бірлестік жетекші

үнемі

Мектепішілік, аудандық,   семинарлар ұйымдастыру,ашық сабақтар өткізуді ұйымдастыру

 Бірлестік жетекші

үнемі

Педагогикалық оқуға, байқауларға қатысу

Пән мұғалімдері

үнемі

Жас мамандармен жұмыс 

Өзара  сабаққа қатысу

Бірлестік жетекшілері

Пән мұғалімдері

үнемі

 Әдістемелік     бірлестіктің, сынып жетекшілердің, бірлестік жетекшілерінің жұмысы

Меңгеруші

мамыр

              Педагог қызметкерлерді аттестаттаудан     өткізу

1.Өзіндік кәсіби біліктілік санатын көтергісі келген мұғалімдердің өтінішін қарау

Комиссия мүшелері

Жылына екі рет

Мұғалімдерді педагогикалық қызметкерлерді аттестаттау ережесімен таныстыру

 А.Ж.Джунусбеков


Қыркүйек

қаңтар

Аттестатциядан өтетін мұғалімдер құжаттарын даярлау. 

 А.Ж.Джунусбеков

Кестеге сәйкес

Өтініш берген мұғалімдердің сабақтарына қатысу

Комиссия мүшелері

Белгіленген мерзімде

Өтініш берген мұғалімдерді І кезең тестілеуге жіберу

 Комиссия мүшелері

Белгіленген мерзімде 

6.  Аттестатталушы адамдар қызметінің өтініш берілген біліктілік санатына сәйкестігін кешенді талдамалық қорытындылау жүргізу үшін сараптамалық кеңес құру.              

 А.Ж.Джунусбеков

Белгіленген мерзімде

  Аттестатталушы адам қызметінің біліктілік санатына сәйкестігін белгілеу үшін     сараптама кеңесінің қарауына құжаттарын ұсыну

Сараптамалық кеңес

 Жылына екі рет

Мұғалімдердің өзіндік білімдерін жетілдіру

пән мұғалімдері

үнемі

Мұғалімдердің озық іс-тәжірибелерін тарату, насихаттау

А.Ж.Джунусбеков


үнемі

Мұғалімдердің кезекті еңбек демалысын ұйымдастыру

А.Ж.Джунусбеков

 Кестеге сәйкес

Мұғалімдердің көрсеткіштері бойынша рейтинг және мониторинг жасау

 А.Ж.Джунусбеков

мамыр


Мұғалімдерді марапаттау

 А.Ж.Джунусбеков

мерекелер мен

іс-шараларда


















VI бөлім.

Мектептің инновациялық қызметі.



 












































 




















Негізгі жұмыс бағыттары

Іс-шаралар

Жауаптылар

Орындалу мерзімі 

VІ бөлім.

Мектептің инновациялық қызметінің жұмыс жоспары


 Мұғалімдердің күнделікті сабақ жоспарларының талапқа сай жазылуын бақылау



 А.Ж.Джунусбеков


үнемі

Иновациялық технологиялардың ерекшеліктері


М.Имрамзиева 

қазан

Мектепке дейінгі ұйымдарда білім беру процесін ұйымдастыру ерекшеліктері


З.Салайдинова

қараша

   Сабақ барысында жаңа технология элементтерін сабаққа енгізуге ықпал ету

бастауыш сынып мұғалімдері 

үнемі

Пән мұғалімдерінің іс-тәжірибесін саралау. Озат тәжірибені тарату. 

бірлестік жетекшісі

үнемі

 Бағдарлы оқыту ерекшеліктері 

Х.Сасыкова

ақпан

Шығармашылық топ жұмысының есебін дайындау    


бірлестік жетекшісі

мамыр