Мектеп психологының жұмы жоспары » Аққент бастуыш мектебі
Жетісу облысы білім басқармасының
Панфилов ауданы бойынша білім бөлімінің
"Аққент бастуыш мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72774) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72774) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
10
ноябрь
2023

Мектеп психологының жұмы жоспары

Жоспарды  құру  барысында   мына  тізімдегі  нормативтік   құжаттар  ескерілді:

ҚР Конституциясы

ҚР бала құқығы   туралы заңы

ҚР «Білім  туралы» заңы

ҚР білімінің   даму  концепциясы

ҚР «Неке  және  отбасы» заңы

Психологтың әдеп кодексі

Психологтың лауазымдық нұсқаулығы

ҚР Білім  және  ғылым   министрінің  2023 жыл  «17» наурыздағы  № 68 бұйрығы   (Орта  білім  беру  ұйымдарында  психологиялық  қызметтің  жұмыс істеу қағидасын бекіту туралы)

« Білім беру ұйымдарында психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу қағидаларын бекіту туралы » 2022жылғы 12 қаңтардағы № 6 бұйрығы

Баланы жәбірлеудің (буллингтің)профилактикасы қағидаларын бекіту туралы 2022 жылғы 21 желтоқсандағы № 506 бұйрығы

ҚР БҒДМБ 2020-2025 ж.ж. «…білім беру ұйымдарының психологиялыққызметі мен мектептердегі татуласу қызметтерікүшейту»

Алтысарин атындағы  Ұлттық білім академиясының 2023-2024 оқу жылындағы ерекшеліктер туралы әдістемелік нұсқау хаты


Мақсаты:Білім беру ұйымдарында білім алушылардың табысты оқуы,дамуы, әлеуметенуі және кәсіби білім беру траекториясын саналы таңдауын қалыптастыру үшін психологиялық-педагогикалық және әлеуметтік жағдайлар жасауға бағытталған психологиялық- педагогикалық қолдауды жүйелі ұйымдастыру.

Міндеттері: 

1. Білім алушылардың  психологиялық денсаулығын сақтау,қолайлы әлеуметтік-психологиялық  жағдай жасау 

 2. Білім алушылардың репродуктивті денсаулығын және қауіпсіз мінез-құлқын қорғау                                                                                                                                                                                                                       3. Білім алушылардың тұлғалы және зияткерлік дамуына ықпал ету,өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі  дамыту қабілетерін қалыптастыру;
 4. Баланың жас ерекшелігіне байланысты, әрбір даму сатысында тұлғалық, интеллектуалдық және кәсіби дамуын қамтамасыз ету.

5.Әрбір білім алушыға оның тұлғасын психологиялық-педагогикалық зерделеу негізінде жеке тәсілді қамтамасыз ету.
 6. Интеллектуалдық және тұлғалық дамудағы ауытқушылықтардың алдын алу және түзету.
 7. Психология ғылымының кейінгі жетістіктерімен таныс болып, өз іс-әрекетінде тек ғылыми негізделген әдістерді қолдануы керек.
 8.  Психологтың этикалық кодексін білуі керек және жұмыс барысында негізге алуы керек.
 9. Әртүрлі деңгейдегі мектеп ұжымындағы тұлғааралық  қатынастарға өз бақылауында ұстап, талдап, қажетті кезде түзету керек (мұғалім-әкімшілік, мұғалім-мұғалім, мұғалім-білім алушы, білім алушы-білім алушы).
 10. Диагностикалық жұмыстың негізінде алынған мәліметтерді ешкімге жарияламауы керек.      





                                                                                                                                                                                                            Бекітемін     

Мектеп меңгерушісі 

                           ____________ А.Ж.Джунусбеков


 р/с

Іс-шаралар

Жұмыстың бағыттары

Нысаналы топ

Орындау

 мерзімі

Орындалу нысаны

Жауапты

Орындалу белгісі

І.Диагностика

1

МАД тобының мектепке дайындығын анықтау

Мектепке деген мотивациясы, қорқыныш деңгейін анықтау  

1 -сыныпта оқушылардың мектепке психологиялық дайындығын  диагностикалау. 

«Керн-Йирасек» тесті 

· Адамның суретін салу

· Сөздер көшірмесі

· Нүктелер көшірмесі

МАД сыныбының мектепке дайындығын  анықтау



Бірінші сынып оқушыларының мектепке дайындығын зерттеу

МАД 





1 сынып  білім алушылары

тамыз





қыркүйек-қазан


Анықтама


Психологтар 1сынып мұғалімдері


2

Графикалық диктант

Баланың кеңістіктегі  бағдарлауын анықтау

1-4 сыныптар

қыркүйек-қазан


Анықтама


Педагаог-психолог


3

«Социометрия» сауалнама

Тұлғааралық қарым-қатынас,шететтілген көшбасшы балаларды анықтау

3-4 

сынып білім алушылары

қазан

Анықтама

Педагаог-психолог 


4

«Рубик текшесі» 

Көрнекі-әрекеттік ойлаудың даму деңгейін зерттеу

4 сынып

қазан

Педагаог-психолог


5

 «Мен... деп санаймын немесе ...міндеттімін» әдістемесі (И.П.Посашкова)

Педагогтың кәсіби мотивациясын және оның өзін өзі бағалау деңгейін зерттеу


Педагогтар 


қазан


Педагог-психолог


6

Білім алушылардың аутодеструктивті мінез-құлықтарын,әлеуметтік ортадағы орнын анықтайтын зерттеулер жүргізу

Білім  алушылардың мінез құлқындағы өзгерістерді анықтау

Білім алушылармен

Қазан

Анықтама

Педагог-психолог


7

Жасырын сауалнама     

                        

                        

Мектептегі әлімжетіктікті анықтау

3-4

сыныптар

Қазан

Анықтама 

Педагог-психолог, сынып жетекшілер, әлеуметтік-педагог


8

Темперамент 


Оқушылардың тип температментін анықтау

Мүмкіндігі шектеулі білім алушылармен


Қараша 

Анықтама

Педагог-психолог


9

«Білім алушылар арасында интернет ресурстарын тиімді пайдалану»

Әлеуметтік желіні пайдалану деңгейіндегі проблемаларды анықтау

2-4 сыныптар

Қараша 

Анықтама

Педагог-психологтар 

Әлеуметтік педагог

Сынып жетекшілері


10

Сенсорлық қабілеттілік тесті

Сенсорлы қабілеттілігін анықтау

4 сыныптар

Желтоқсан 

Анықтама

Педагог-психолог

Сынып жетекшілер


11

«Тәуекел», «қатер» топтарына 

Тәуекелге бара алатын білім алушыларды анықтау,диагностика жүргізу


2-4 сыныптар

Үнемі 

Анықтама

Педагог-психолог 

Әлеуметтік педагог

Сынып жетекшілері


12

Дарынды,қабілетті білім алушыларды анықтау


8-9,10-11 жастағы балалар қабілетін диагностикалау

2- 4 сыныптар

База ашылған уақытында

Анықтама 


13

Жасырын және ашық түрдегі сауалнамалар, тесттер

Жыныстық тиіспеушіліктің,құқық бұзушылықтың  алдын алу

2-4 сыныптар


Анықтама



14

 1-сынып оқушыларының оқу түрткісін зерттеу әдістемесі тест, бақылау

Оқу түрткісін анықтау

1 сынып оқушылары

Қараша-желтоқсан

     Анықтама

Педагог-психологтар


15

«Ағаш әдістемесі»

Білім алушылардың сыныптастарымен қарым-қатынас деңгейін және өзіндік бағалау деңгейін анықтау

4- сынып білім алушылары

Желтоқсан 

Педагог-психологтар


16

Ата-анамен балаға арналған сауалнама

Ата-анамен баланың қарым-қатынасындағы қаталдық көріністерін зерттеу

Бастауыш және орта буын ата-аналары

Желтоқсан 


17

«Деструктивті діни ағымдарға қарсы имунитет деңгейі» сауалнамасы



Педагогтардың деструктивті діни ағымдарға қарсы имунитет деңгейін анықтау

педагогтар

Желтоқсан

Анықтама


18

 «Отбасы суреті» әдістемесі

Баланың отбасындағы қарым-қатынасы мен эмоционалдық Ақпарат күйін диагностикалау

Бастауыш және орта буын білім алушылары

Желтоқсан

Педагог-психологтар


19

І-ші жартыжылдық бойынша бір сабақтан «3», бір сабақтан «4»  бар оқушылардан сауалнама.

Білім алушылардың үлгерімінің төмендеуіндегі проблемаларды анықтау

2-4 сынып білім алушылары

Қаңтар 

Анықтама

Педагог-психологтар


20

4 сынып білім алушыларының оқу мотивациясы тесті

4 сынып білім алушыларының орта буынға көшуінің дайындығын зерттеу

4 сынып оқушылары

Наурыз 

Анықтама

Педагог-психологтар


                                                                                                ІІ. Түзету-дамыту жұмысы


1.

1-ші сынып оқушыларының     мектепке бейімделуіне бағытталған түзету-дамыту сабақтары. 


Бейімделуге бағытталған сабақтар

1 сынып оқушылары

Қыркүйек –қазан

Аптасына бір сағат

Сабақ жоспары, хаттамалары


Педагог-психологтар



2

Қабілет дарын бойынша түзету дамыту сабақтары

білім алушылармен түзету сабақтары

8-9,10-11 жастағы

Қажеттілігіне қарай

Хаттама



3

Диагностика қорытындысы бойынша ойындар мен жаттығулар

қобалжу, қорқыныш сезімінен арылуға және өз-өзіне деген сенімділікті арттыруға арналған ойын жаттығулар


Бастауыш  буын білім алушылары

Қараша

Хаттама

Педагог-психологтар


4

Бастауыш сынып оқушыларының танымдық процестерін диагностикалау және түзету-дамыту жаттығуларын жүргізу

Танымдық  процестерін дамыту




Педагог-психолог


5


4 сынып оқушыларымен түзету дамыту сабақтары

 (Тренинг элементтері бар жаттығулар)



4 сынып оқушылары 

Ақпан

Сабақ жоспары, хаттамалары

Педагог-психолог

Сынып жетекшілері


III. Профилактика және психологиялық ағарту

1

Сенім жәшігі,сенім телефондарымен жұмыстар

Жеке  тұлғалар арасындағы кәмелеттік жасқа толмағандардың арасындағы психологиялық құқықтық алдын алу жұмыстары

Білім алушы

Педагог

Ата-ана

Жыл басында

Алдын алу жұмыстары

Меңгеруші, психолог, әлеуметтік педагог, сынып жетекшісі, мектеп медбикесі



Педагог-психолог


2

Сұхбат, жеке жұмыс

Педагогикалық-психологиялық тұрғыдан бақылау мен қaмқорлықтан шет қалған оқушылармен жұмыс


1-4 сыныптар

Жыл бойы

Алдын алу


3

Презентация              


«Баланың мектепке баруға байланысты туындайтын қиындықтар»

МАД және 1 сынып ата-аналары

Тамыз             

Жиын 

Педагог -психолог


4

«Бастауыш мектеп оқушыларының психологиялық даму ерекшеліктерінің теориялық негіздері»             

            


Бала дамуындағы психологиялық ерекшеліктер туралы ақпараттари ұсыну                           

Бастауыш сынып ата-аналары

Қыркүйек

Шағын дәріс

Педагог-психологтар

Сынып жетекші



5

«Буллинг және кибербуллингтен қалай қорғанамыз?»

Бала қауіпсіздігін қамтамасыз ету                                 

Оқушылар

Қыркүйек

Презентация Жаднама

Педагог-психологтар



6

Жасөспірімдердің жыныстық тиіспеушіліктің алдын алу.                             

Ата-аналарға балалардың қауіпсіздігі және жыныстық тиіспеушіліктің алдын алу алу бойынша түсінік жұмыстарын жүргізу            

Ата-аналар

Қараша

Видеоролик



7

«Қауіпсіз балалық шақ»               

«Қатыгездік озбырлығы» 


Бала қауіпсіздігінің алдын алу

1-4  сыныптар


3-4 сыныптар


Қараша 

Сынып сағаты

Ата-аналар сағаты



Сынып жетекшілері, мектеп психологі


8

Ішкі істер бөлімі және денсаулық сақтау мәселелері бойынша жүргізілетін жұмыс

Бала қауіпсіздігінің алдын алу

2-4 сыныптар

Жыл бойы





Ағарту,алдын алу шаралары

педагог


9

Діни экстремизм және тероризмге бағытталған алдын алу іс шаралар

Теріс деструктивті ағымдардың алдын алу

2- 4сыныптар

Қажетіне қарай


10

 «Өмірді сүйе білейік» 

"Мен өмірді таңдаймын!"  


Білім алушылардың өмірге деген дұрыс көзқарасын қалыптастыру

3-4 сыныптар


І жж

ІІ жж

 Эссе

Педагог-психолог


11



«Мектеп, оқушы, ата-ана: ынтымақтастық қырлары" 

Үштік жұмыстың маңыздылығы туралы ақпарат бөлісу

Ата-аналар



Желтоқсан 


Коучинг

Педагог-психолог


12

 «Дарынды балалардың психологиялық ерекшеліктері» 

Дарынды ,қабілетті білім алушылардың ерекшеліктері туралы ақпарат беру

Сынып жетекшімен жұмыс


 Қаңтар 

Шағын дәріс

Педагог-психологтар





13

«Жаңа формациядағы педагог» 

Педагогтарға психологиялық қолдау көрсету

Педагогтар

   Наурыз

Семинар-трненинг

Педагог-психологтар



14

«Сенім поштасының жұмысы»


Жеке  тұлғалар арасындағы кәмелеттік жасқа толмағандардың арасында бопсалаудың алдын алу

Оқушылар

Ата-аналар


Тіркеу дәптері



мектеп психологі, әлеуметтік педагог


15

Бақылау картасын жүргізу

Оқушылардың  күнделікті психоэмоцианальды жай күйін бақылау

1-4 сынып оқушылары

Жыл бойы

Күнделікті, онлайн, офлайн

Бақылау картасы


16

Әлеуметтік педагогпен  оқушылар үйлерін аралау, рейд жұмыстары

Рейд жұмыстары

1-4 сынып оқушылары 

Жыл бойы

Күнделікті фильтр

Рейд жүргізу 

Акт

Педагог-психолог

Әлеуметтік педагог


17

Құқық бұзушылықтың алдын алу – басты міндет.

Балалардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету

Педагогтар

Жыл бойы

Видеоролик



18

Жеке топтар бойынша рухани –адамгершілік тәрбиеге байланысты 


Баланың рухани адамгершілік қасиеттерін дамыту

1- 4сынып қыздарымен

Тәуекел топтағы оқушылармен


Жыл бойы

Психологиялық әңгімелер,тренигтер өткізу.

Сынып жетекшілер

Педагог-психолог


IV. Консультациялық бағыт


1.

1-сынып және мектеп алды даярлық тобы ата-аналарына 

Мектепке бейімделу кезіндегі кездесетін қиындықтар бойынша кеңес

МАД және сынып ата-аналарына

Тамыз

Кеңес беру журналы

Педагог-психолог


2.

«Баланың мектепте оқуға психологиялық даярлық мәселелері»


Бірінші сынып оқушыларының психологиялық даму ерекшеліктері мен психологиялық өзгерістері  туралы

кеңес беру

1 -сынып ата -аналары

Қыркүйек 

Кеңес беру журналы

Педагог-психолог


3

Ата-ана,педагог,білім алушы

Ата-аналар, педагогтар, білім алушылармен қажетіне қарай жеке кеңестер беру

Барлық білім беру процесіне қатысушы

Наурыз, сәуір, мамыр

Кеңес беру журналы

Педагог-психолог


4

-Ойды қалай дамытамыз?

 -есте сақтаудың кейбір заңдылықтары;

 -бала сізден қорықпасын десеңіз;

 -балалар сізден жалықпасы 

-Джон Карнеги ережесі;



Педагогтарға психологиялық кеңес


Пән мұғалімдеріне 






Қажеттілігіне қарай


Кеңес беру журналы

Педагог-психолог


5

Психологиялық кеңес:

 -педагогикалық қабілеттің түрлері жайлы.

 - қолайсыз жағдайлар болғанда не істеу керек? 

-адам және оның қасиеттері, көңіл-күй туралы

 -күйзелісті жеңу үшін не істеу қажет?

Педагогтарға


Кеңес беру журналы

Педагог-психолог


6

 «Баланың бастапқы ұстазы ата -анасы»

Ата-аналарға бала тәрбиесі туралы  кеңестер беру

Ата-аналар

Мамыр 

Кеңес беру журналы



7

Диагностиканың қорытындысы бойынша психологиялық кеңес

Суицидтік бейімі мен мазасыздық деңгейі жоғары оқушылармен жекелей және топпен кеңестер беру

3-4 сынып оқушылар

Сәуір 

Кеңес беру журналы

Педагог-психолог


VҰйымдастыру-әдістемелік жұмыс

1

1 сынып жетекшілерімен отырыс өткізу. 

Презентация 

Отырыс өткізу

Мұғалімдер

Қазан

Қараша 

Анықтама

Педагог-психолог



2

«Өмір сен ғажапсың» 


Оқушылар 

Ата-аналар

І жарты жылдық

Анықтамалар


3

2023-2024  оқу жылының бірінші жарты жылдығына  

І жарты жылдық бойынша сараптама жасау


Желтоқсан

Есеп


4

1.2023-2024 оқу жылында атқарылған жұмыстың есебі. 

Жоспарды қарау

2.2024-2025  оқу жылына арналған жұмыс 

Талдау есептері 



Жаңа оқу жылына жоспар құру.



Мамыр 

Талдау

Жоспар


Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы талдамалық есептер

1.

МАД және 1сынып оқушыларының бейімделу деңгейі туралы есеп

Есеп  

Қараша 

Қаңтар 


Пед кеңес

2.

Психологиялық қызметтің бірінші жарты жылдық есебі   

Есеп 

Желтоқсан 


Есеп 

3.

Психологиялық қызметтің    жылдық аналитикалық талдау    есебі      

Есеп 

Мамыр 


Талдау 


Похожие публикации:

28 октябрь 2022 Өзін-өзі бағалау